Garance spokojenosti

 

Pro spokojenost našich zákazníků děláme maximum. Sháníte dárek a nevíte si rady? Nechte se inspirovat na našich stránkách nebo se podívejte na další stránky se zbožím a lákavými nabídkami. Proč u nás nakoupit se dozvíte níže v textu. :-)

 

Veškeré zboží uvedené na našich stránkách je skladem. Pokud se nějaké zboží vyprodá a nemůžeme jej odeslat, budeme Vás o tom informovat (elektronicky nebo telefonicky na uvedené kontakty v objednávce). Chcete mít 100 % jistotu, že Vámi objednané zboží je skladem? Zavolejte nám před odesláním objednávky (nebo po odeslání objednávky) do skladu na 704 180 604 nebo využijte chatu na našich stránkách. Pokud to bude v našich silách, rádi Vám poradíme. Návody posíláme elektronicky, dle požadavků zákazníka.

 

Snažíme se Vám poskytnout co nejkvalitnější dopravu za nejnižší cenu. Ceny za přepravu naleznete zde. Při předání balíku přepravní společnosti jste informování (elektronicky nebo sms na uvedené kontakty v objednávce) o stavu vaší objednávky. Dále Vám přijde zpráva s orientačním časem dodání vašeho balíku. Pokud chcete zboží vyměnit můžete využít zpětného svozu u přepravní společnosti (informujte se na 704 180 604). Při doručení nové zásilky, můžete původní předat řidiči.

 

Nejste spokojeni, nelíbí se Vám objednané zboží, neodpovídá představám nebo popisu na stránkách? Nevadí, nepoužité zboží můžete do 14 dnů od převzetí objednávky vrátit a tím odstoupit od zprostředkované smlouvy. Adresu pro vrácení zboží najdete zde na stránce (adresa pro vrácení zboží) nebo ve formuláři pro vrácení. Do balíku ke zboží doporučujeme přiložit reklamační formulář  a kopii vaší objednávky (pomůžete nám s vyřízením vašeho požadavku).

 

Nechce se Vám platit "drahou" přepravu? Máme pro Vás snadné řešení! Nakupte na našich stránkách za vyšší částku než je 1500Kč a budete mít dopravu v ceně objednaného zboží! Nakoupit na daleo.cz se prostě vyplatí :-)

 

Chci reklamovat zboží

Pokud zboží nefunguje nebo je poškozené, s reklamací neotálejte. Zavolejte na 704 180 604  nebo pište na info@daleo.cz. Případně můžete využít Reklamační_formulář , ke zboží prosím připojte kopii objednávky a uveďte do formuláře popis závady nebo důvod reklamace. Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí pokud bylo zboží zakoupeno na IČ je délka záruky 12 měsíců).


Adresa pro vrácení zboží

daleo.cz
+420 704 180 604
info@daleo.cz

Jestliže by nastal jakýkoli komunikační problém, neváhejte nás kontaktovat.

 

Poštovné

Poštovné za doručení reklamace Vám rádi proplatíme. Stačí nám zaslat scan, fotografii podacího lístku spolu s informací, které objednávky se reklamace týká a číslo vašeho účtu na email info@daleo.cz. Poštovné u vráceného zboží, odstoupení od zprostředkované smlouvy nebo u výměny zboží neproplácíme.

 

Řešení

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Nicméně se budeme snažit vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pokud budete požadovat výměnu za nové zboží, bude-li skladem ihned odešleme na uvedenou adresu nové zboží. Případně Vám vrátíme peníze na účet.