Reklamace

Vážení zákazníci,

cílem našeho obchodu je poskytovat vždy ty nejlepší služby a maximální péči o zákazníky. V případě jakýchkoliv dotazů, návrhů na zkvalitnění služeb či stížností nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, které naleznete v sekci s kontakty.

Okamžitě vám budeme věnovat pozornost a vše neprodleně vyřešíme k vaší spokojenosti.

Jednoduše stačí zavolat a telefonicky se domluvit s našimi pracovníky na dalším postupu – vyhovíme vašim přáním a vše vyřešíme tak, abyste byli maximálně spokojeni.

Jak u nás fungují reklamace?

Pokud s nakoupeným produktem nejste spokojeni, tak pro vás máme dvě řešení:

  • Produkt vyměníme za jiný
  • Zašleme vám peníze zpět na váš bankovní účet
  • Vracíme jen jedno poštovné+cena produktu
  • Máme 30 denní lhůtu  na vracení peněz na účet od obdržení balíku
  • Balíky můžete poslat přes  Zasilkovnu (prosím kontaktujte nás poskytneme Vám kód pro vrácení zásilky) od jiných dopravců balíky přebírat nebudeme.
  • Ke každé reklamaci/zpětné zásilce je nutno přiložit vyplněný Reklamační formulář 

V případě jakýchkoliv dotazů  nás kontaktujte na email info@daleo.cz.

Záleží nám na spokojenosti všech zákazníků a podle toho přistupujeme k reklamacím. 

Nevěříte? Nakupte u nás a ověřte si to!

Váš portál daleo.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení